Genieten! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Genieten! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Genieten!

Door: collies

19 Juli 2012 | Verenigde Staten, Philadelphia

Na een paar dagen Verenigde Staten een update van onze reis.
Zondag zijn we heel voorspoedig aangekomen in New York. De reis ging snel, maar ook rond de douane verliep alles vlot. We zijn toen meteen de auto op gaan halen, en weer is gebleken dat charmes werken, we kregen een gratis update! We rijden nu dus rond in een Ford Edge, met alles erop en eraan.
De eerste nacht hadden wij een hotelovernachting in Neptune City.
De volgende dag zijn we naar Atlantic City vertrokken, een soort mini Las Vegas. Geweldig daar!! Carolien moest toch even een gokje wagen, had haar inzet verdubbeld maar ook meteen daarna weer verloren. Sanne baalde ervan dat ze niet in plaats van 2 maanden, 2 jaar te vroeg geboren was. Dan had ze ook mogen gokken.
Het was erg warm in Atlantic City, 38 graden, maar door de airco in alle hotels was het uit te houden.Dinsdag de rest bekeken en zijn we aan het eind van de middag naar het zwembad gegaan.De verkoeling was heerlijk.
Na Atlantic City stond Philadelphia op het programma. We zijn op aanraden van Kim naar het winkelcentrum King of Prusia gegaan. Een erg mooi winkelcentrum, met de eerste Abercrombie. Hier was uitverkoop, dus gingen we weg met de eerste tas. Ook Hollister had weer een klant aan ons.
Hierna zijn we naar het zwembad van ons hotel gegaan waar Anouk kon facetimen met Boy, en waar wij ook met Mike, Roy en Hellen contact konden hebben.
Vandaag hebben wij Philadelphia bekeken, de stad van de onafhankelijkheidsverklaring. We hebben alle belangrijke plekken bezocht. Ook nu waren we verrast. We hadden, net als in Atlantic City niet echt een voorstelling gemaakt van wat er te zien zou zijn, maar wat hebben we genoten!
Terug in het hotel had Sanne contact met Sofie en Lotte, die eigenlijk moesten slapen. Leuk is dat Skype. Anouk zit op dit moment in gesprek via facetime met Boy, Patrick zit aan een ander verslag en Sanne zal straks zorgen voor de foto's.
Kortom; de Collies vermaken zich prima!

• 20 Juli 2012 - 13:55

Trees:

ha collies, wat klinkt dat allemaal weer erg lekker. Eerst hel en de kids vanuit Turkije dat ze nog net geen doorlig plekken heeft en dat het bloedheet is en dan jullie weer met geweldige verhalen... ! Genieten voor jullie maar ook ben blij dat iedereen het zo naar hun zin heeft. Ik zal de foto's eens lekker gaan bekijken. geniet er allemaal van... ik zal wel werken hahahahaha. Veel plezier x

• 20 Juli 2012 - 18:39

Jeanne Dingenouts:

Jij blij Pat dat je met drie charmante dames op pad bent! Doe er je voordeel mee! Leuk zo'n verslag!! Wij hebben nog niet echt mooi weer,we wachten nog even af.