Woensdag 6 augustus 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Woensdag 6 augustus 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Woensdag 6 augustus 2014

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Clermont

De dag van de returnwedstrijd van Feyenoord is aangebroken. En met een aantal fans op the Hill moeten we natuurlijk kijken/luisteren. We plakken er meteen een lui dagje aan vast. Beetje uitslapen en luieren aan het zwembad. Om half twee begint het en via internet kunnen we een deel zien en via Radio Rijnmond een stuk horen. Af en toe valt het beeld weg en hebben we het goede plan om via facetime contact te hebben met Anouk. Zij zet de webcam gericht op de tv op het Bachplein. Het werkt geweldig! Wat minder geweldig is, is het resultaat van het voetbal. Na een tegendoelpunt vanuit een buitenspelsituatie, een doelpunt vóór, volgen er nog twee tegendoelpunten na een fout van Feyenoord. Voor het laatste fluitsignaal is iedereen al aan het douchen en aankleden.
Vanmiddag gaan we naar Celebration, een stadje vlak bij Disney. Ooit is het de bedoeling van Walt Disney geweest dit bij Disney World te trekken. Nu is het een heel mooi, rustig plaatsje vlak achter de enorm drukke 192. Het staat in de top 10 van beste buurten in de USA volgens Forbes Magazine. Het is er echt mooi. Super huizen met veranda's dure auto's en en heel mooi meer waar we omheen wandelen. Bij een fudgezaak halen we wat lekkers en we dinken wat op een terrasje. Sommigen van ons worden zo gelukkig van de gratis re-fill in the States!!
Dan gaan we op zoek naar een pizza-eetgelegenheid. We willen vadaag aan een family-pizza. Op de 192 zitten er een paar. De eerste ziet er niet uit, de tweede (pizzahut) heeft geen plaatsen voor 6 personen. We komen uit bij een zaak vlak bij de Outback. En leule zaak waar we een heerlijke grote BBQ chicken kiezen. Hij is voor 4 tot 5 personen ( Amerikaanse personen), maar aan het eind van de avond gaan wij Nederlanders nog met een doosje left-over naar huis. In de auto zijn we blij met de enorme ramen die we open kunnen zetten want een enorme wind (geen frisse) waait door de auto heen.
Aan het zwembad yahtzeeen we een potje en gaan dan lekker slapen. Morgen heel vroeg op voor Universal Studios.

• 07 Augustus 2014 - 12:10

Marie Louise:

Jeetje, best erg als je aan de andere kant van de wereld naar de nederlaag van feyenoord moet kijken...........

Geniet liever van de voorpret van universal studios, zal zeker ook weer een topper worden !!!

• 07 Augustus 2014 - 12:41

Cobie:

Beste Amerikaanse vakantiegangers.
    Jullie zijn echt Feyenoord verslaafd.
    En de pizza ziet er errug lekker uit.( Roy snij jij altijd met je mes ondersteboven).hihi
    En heel veel plezier bij de Universal Studio's.
    Ik hoop dat de wind is gaan liggen!

• 07 Augustus 2014 - 18:28

Trees:

nou het verhaal van Feyeoord vergeten we maar snel. Jammer van het verlies, maar in de CL hebben we helemaal niets te zoeken met dit elftal.

Laat me raden waar die verraderlijke wind vandaan kwam..........Roy Hordijk ???

Lekker een dagje aan het zwembad is ook lekker. Hier heeft het flink geregend en de vooruitzichten zijn ook wat minder, maar het is nog geen augustus dus alles kan nog goed komen.

De universal stios is altijd leuk, dus geniet ervan morgen of vandaag?

Hier is het inmiddels half zeven. Vandaag bij alletwee de kleintjes langsgeweest en dus weer veel foto's.
    Verder alles zijn gangetje hier.

Veel plezier en x4all xxx