Donderdag 24 juli 2014 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Donderdag 24 juli 2014 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Donderdag 24 juli 2014

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen zijn we gestart met een heerlijk ontbijtje aan het zwembad. Het is al heerlijk warm.
Als iedereen klaar is vertrekken we naar Disney Blizzard Beach. Dit waterpark staat helemaal in het teken van de wintersport. Overal is sneeuw en ijs en om naar de start van de glijbanen te gaaan is er een stoeltjeslift. We gaan van heel van banen af, met en zonder matjes of banden.
Er is een hele steile glijbaan waar we in gaan waar je wel erg moet letten op de badkleding! Gelukkig komt iedereen beneden, helaas niet allemaal ongeschonden.
Aan het eind van de middag willenn we nog een laatste glijbaan doen. Sanne, Roy, Anouk, Hellen en Carolien gaan naar de matjes glijbaan en Mike en Patrick gaan naar de hoogste en snelste glijbaan van het park. Er zijn inmiddels hele donkere wolken komen aandrijven die in de verte voor flink wat onweer zorgen. Jammer genoeg sluiten hierdoor alle glijbanen en besluiten wij dat we naar huis gaan,
Na het douchen gaan we naar de Florida Mall waar eten en shoppen. Alle twee is gelukt.
Onderweg terug trakteert Mike 'nog even snel' op een ijsje bij McDonalds. Thuis plannen we een paar fastpasses voor morgen in the Magic Kingdom.

• 25 Juli 2014 - 07:42

Marie Louise:

Dit ziet er heel COOL uit!
    echt fantastisch!

• 25 Juli 2014 - 20:56

Jeanne:

Wat een lef!!!!! Plezier voor tien!!!!