Woensdag 23 juli 2014 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Woensdag 23 juli 2014 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Woensdag 23 juli 2014

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Net terug van een mooie dag in Animal Kingdom.
(verslag volgt)
Vanmorgen vroeg zijn we vertrokken naar ons eerste Disneypark: Animal Kingdom. Na het parkeren zijn we met een treintje naar de ingang gereden. Het hele park is in jungle stijl. Voor een aantal attracties hebben we een fastpass besteld via de Disneyapp. Heel handig, dat scheelt een hoop tijd. De jungle safari is erg mooi, in een groot uitgevallen jeep rijd je langs alle wilde dieren. We staan er verbaasd van dat dit in een pretpark kan!
's Middags hebben we de Lion King voorstelling: een geweldige show met live zang.
Dan gaan we ook met een fastpass (iets te vroeg, Hellen stond te springen van enthousiasme) naar Kali river rapids. Dat is een wildwaterbaan met van die ronde bootjes. Met een ander gezin gaan we de water baan rond en komen met name Hellen en Patrick er druipend uit. Druipend uit hun t-shirts, broeken en schoenen. Een enorme golf heeft hen overspoeld. En de rest in het bootje maar lachen,
De laatse fastpass is voor Expeditie Everest, een achtbaan waarbij je ook een heel stuk achteruit gaat.

Via de Walmart rijden we terug naar Samosa Hill Circle. Daar zorgen de kids voor het eten. Hamburgers, knoflookbrood, tomaat met kaas, tonijnsalade. Allemaal heerlijk.
Morgen weer vroeg op voor een Disney waterpark.

• 24 Juli 2014 - 08:38

Jeanne:

Ben benieuwd !!!! Gr.Jeanne

• 24 Juli 2014 - 09:18

Trees:

verslag volgt ? hahaha. Ik zat al helemaal klaar om een leuk verhaal te gaan lezen. Ben benieuwd naar het verslag. Veel plezier.

Voor Hellen.... Feyenoord gisterenavond werd 1-1. Geen goeie wedstrijd. Wordt dit jaar een hoop gemopper denk ik. x4all.