dinsdag 22 juli 2014 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu dinsdag 22 juli 2014 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

dinsdag 22 juli 2014

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Na een redelijke nacht, op een piepende brandmelder na, hebben we vanmorgen rustig aan gedaan. Beetje zwemmen, lekker ontbijtje, kopje koffie.We hebben een verkenningstocht door Orange Tree gemaakt en twee van de vele kraanvogels op de foto gezet net als een van de vele eekhoorntjes.
Bij de Walmart hebben we de boodschappen gedaan en in de villa tussen de middag gegeten.
In de tussen tijd hebben we al contact met Anouk. Zij is vanmorgen door Cobie op Schiphol op het vliegtuig gezet. Via Detroit landt ze rond 3 uur op Orlando International Airport. Carolien en Patrick halen haar daar op terwijl de rest op de Hill blijft.
Na een relaxte middag zorgen Roy, Sanne en Patrick voor het eten.
's Avonds proberen we wat oulet te shoppen bij de Premium Outlet. We scoren een paar dingen.
Als we weer thuis zijn boeken we een paar fastpassen voor Animal Kingdom. Daar gaan we morgen heen.

• 23 Juli 2014 - 06:59

Marie Louise:

heel erg leuk om s morgens vroeg als de wekker gaat een berichtje van jullie te lezen.
    fijn als anouk er ook is en dat jullie veel plezier hebben in jullie eerste park!
    groetjes aan jullie allemaal.

• 23 Juli 2014 - 08:16

Cobie:

Lieve Collies ,Hordijkjes en Aandewieltje.
    Heel veel plezier met z'n allen ,laat jullie vakantie niet bederven door een brandmeldertje(lol).
    XxxCobie