We zijn er!! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu We zijn er!! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

We zijn er!!

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Na een lange reis zijn we aangekomen in ons huis. Na een rit van 4 uur van Miami naar Clermont in onze super car hebben we onze intrek genomen aan de Samosa Hill Circle.
Vanmorgen vroeg waren we vertrokken naar Dusseldorf. De vlucht van Air Berlin was prima, Heerlijk vliegtuigeten tussendoor. Het blijft toch wel behelpen om dat eten naar binnen te krijgen van zo'n klein dienblad. Het kan dan zomaar gebeuren dan een deel van de tomaten saus op je broek of vest valt, of je hele dienblad in je Eastpak.
De controle op Miami verliep heel soepel, geen strenge controle meer. toen we bij de bagageband aankwamen rolden onze koffers er net op.
Bij rental car Alamo hebben we een witte Chrysler uitgezocht. Zeven zitplaatsen en alles elektrisch te verstellen of te bedienen. Hier redden we het wel 3 weken mee.
Het was al donker toen we in Clermont aankwamen dus het huis hebben we van buiten nog niet goed kunnen bekijken. Binnen is het mooi en ruim, het zwembad ziet er heerlijk uit. Na een beetje te zijn uitgepakt en een hapje en een drankje aan het zwembad zijn we na een dag van meer dan 27 uur naar bed gegaan

• 22 Juli 2014 - 06:29

Marie Louise:

En nu maar genieten!
    Dan doe ik het maar op het werk.....