Maandag 4 augustus 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Maandag 4 augustus 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Maandag 4 augustus 2014

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Clermont

Vandaag gaat Anouk weer terug naar Nederland. We ontbijten nog met zijn 7en. Na het aankleden vertrekken we om half 11 naar het vliegveld van Orlando. In terminal B zit de balie van Delta. Anouk is zo haar oranje tas kwijt. We nemen afscheid bij de douane, zwaaien nog en gaan dan op weg naar de Millenia Mall om Mike zijn nieuwe Iphone op te halen. Helaas, hij blijkt nog steeds niet binnen te zijn. In dat luxe winkelcentrum hebben we nu verder niet veel te zoeken dus rijden we door naar Premium Outlet International Drive. Dat is meer wat voor ons. Hoe we het doen doen we het maar weer komen we met een achtebak met tasjes terug. Schoenen, broeken, shirtjes, hardloopkleding, sieraden. En....deze keer niet alleen voor ons zelf!
Gelukkig kunnen we vlak bij de Mall tanken, dat was heel hard nodig.
Onderweg krijgen we enorm noodweer op ons dak. Het valt met bakken uit de hemel. Roy zegt dat in amerika zelfs de druppels dik zijn! De wegen staan blank, de ruitenwissers kunnen op de snelste stand het water niet aan. We rijden 30 miles per uur met onze alarmlichten aan. De bliksem slaat links en rechts in.
Vlak bij de 192 wordt het een stuk lichter en is het weer droog.
Bij het ticketkantoortje proberen we kaartjes voor Universal en Kennedy spacecentrum te kopen. Maar de dikke dame achter de balie wil ons naaien, een oor aan om precies te zijn. Maar we zijn Nederlanders dus we gaan een deurtje verder.
Onderweg naar Samosa Hill krijgen we nog zo'n buitje en rennen we even naar de Publix. Gelukkig hebben we een garage met een deur naar het huis toe, zo kunnen we alle aankopen droog binnen krijgen. Alleen is de auto wat te groot om hem binnen te laten staan met de deur dicht!!
Inmiddels is het aardig afgekoeld, we hebben heerlijk gegeten (gewoon buiten!), hebben een uurtje ge-facetimed met Anouk op Atlanta en zitten nu aan een lekker bakkie koffie.

We zien elke dag dat ons verslag door veel mensen bekeken wordt ( en gelezen denken we). We hopen dat jullie een beetje een beeld hebben van hoe we het hier hebben. Een berichtje achterlaten mag altijd!

• 05 Augustus 2014 - 02:34

Anouk De Gekste:

klinkt gezellig zeg! vertel me meer er over?

1LOVE

• 05 Augustus 2014 - 04:33

Goede morgen Collies.
    Wat een verhaal( on) weer en van die dikke druppels houden we erin Roy.
    Het is een mooie tas Anouk dan kan ik je zeker niet missen op Schiphol.
    Krijg net een berichtje van Anouk dat ze rond 12 uur land.
    Groetjes en jullie nog een gezellige week.
    Ps. hoe jullie door de douane moeten komen weet ik niet maar volgens mij zijn jullie allemaal 30 kilo aangekomen met al die kleren ,sieraden en schoenen.haha

• 05 Augustus 2014 - 04:33

Goede morgen Collies.
    Wat een verhaal( on) weer en van die dikke druppels houden we erin Roy.
    Het is een mooie tas Anouk dan kan ik je zeker niet missen op Schiphol.
    Krijg net een berichtje van Anouk dat ze rond 12 uur land.
    Groetjes en jullie nog een gezellige week.

• 05 Augustus 2014 - 04:35

Cobie:

2x is scheepsrecht,dat heb je als je om 4.30 een berichtje schrijft.

• 05 Augustus 2014 - 06:48

Marie Louise:

Gelukkig zijn die tropische regen buien maar van korte duur !
    Ga morgen met Marlies en tante Wil en mijn moeder een dagje naar Maastricht.
    Veel plezier in jullie zoveelste park.......volgens mij hebben jullie ze bijna allemaal gehad!

• 08 Augustus 2014 - 12:03

Jeanne:

Ik was een eindje achter met lezen omdat WIFI het hier niet deed! Maar ik kan het nu allemaal inhalen. Leuk om alles ge lezen!! Gr.Jeanne