Woensdag 30 juli 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Woensdag 30 juli 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 juli 2014

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Clermont

Vandaag een dagje rustig aan, ook wel lekker! Broodjes halen bij de Publix en lekker ontbijten met een heerlijk gekookt eitje voor Patrick. Tot 2 uur zwemmen we, klooien we met een balletje, lezen we. Om 2 uur kijken en luisteren we naar Feyenoord. Na 4-en vertrekken we voor ons 2e moment shoppen, zie onderstaand foto. Eerst bij de Millenia Mall en later bij de Premium outlet. Mike had mazzel met zijn iphone, al de hele vakantie kan hij niet bellen. De lezer van zijn simkaart werkt niet meer. En...... van de week mag hij een nieuwe ophalen.
Na het shopppen rijden we terug en maken een tussenstop bij de Mac voor een ijsje en een cookie. We vinden het wel heel vreemd dat de outlet ticket kantoortjes geen 24 uur service hebben.
(op een of andere manier komen de foto's bij dinsdag te staan.)

• 31 Juli 2014 - 07:27

Carolien:

Zo mijn best gedaan op die heerlijke eitjes! Jammer dat Mike jouw eitje had!!!

• 31 Juli 2014 - 08:21

Marie Louise:

Ik denk dat jullie volgend shop uitje voor een nieuwe koffer is om alle aankopen naar huis te krijgen !!!!!
    en ik denk Patrick......dat jij morgen twee eitjes krijgt !!!!

• 31 Juli 2014 - 09:02

Cobie:

Anouk dat extra tasje wat je meenam is volgens mij te klein voor je aankopen.
    Wat een services hè Mike van IPhone .
    En ik hoop dat jullie humeur nog goed is na het verlies van F ........,maar dat zal vast wel
    En Patrick er was groot onderhoud bij waarbenjij.nu
    Verder allemaal nog een heerlijke fijne gezellige dag.
    Xxx