Zondag 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Zondag 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Zondag 3 augustus 2014

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Clermont

We hebben vandaag weer een rustig dagje rondom het huis. Beetje uitslapen, op ons gemak ontbijten en een echte Amerikaanse lunch. In de loop van de middag gaan we 'even' naar de Wallmart voor de BBQ van vanavond. Op zich hadden we redelijk snel alle inkopen in het karretje. Maar dan de kassa. Het blijkt zo te werken bij de Wallmart dat je wanneer het ergens anders goedkoper is dat je die prijs dan ook daar krijgt. De vrouw voor ons heeft een kar met een kop erop en een stapeltje krantjes met aanbiedingen elders. Ze deed erg moeilijk over van alles en nog wat. We hebben zeker 20 minuten achter haar staan wachten tot wij 'mochten' betalen. Ook is het hier blijkbaar geen probleem om je met je boodschappen op te laten halen door een limo!
We hebben een lekkere BBQ en in de loop van de avond gaan we op weg naar de midgetgolfbaan van Disney bij Blizzard Beach. Echt een super leuke besteding van je avond. In achttien (18!!!!) holes slaan we ons er door heen. En ik heb een schijthekel aan midgetgolf!!! Mike wint het potje. En we krijgen nog een paar souvenir balletjes mee!
Dan rijden we weer via de Mac terug naar Samosa Hill. Nog een afzakkertje en dan lekker slapen.
Gelukkig hebben we, zeker na zo'n dag als vandaag, een borg betaald voor dit huis. We hopen alleen dat die borg voldoende blijkt te zijn!!

• 04 Augustus 2014 - 07:37

Cobie :

Weer een leuk verhaal van jullie,ik weet niet wie er een schijthekel aan midgetgolf heeft maar die kan mij een handje geven.
    En leuke foto Hellen staat je goed zo'n balletje.

• 04 Augustus 2014 - 08:36

Marie Louise:

Zo zie je maar, iedereen moet boodschappen doen, maar het is overal anders.......
    en goed dat jullie je aanpassen aan het amerikaanse volk........lekker veel bbqen en af en toe langs de mac !!!!!

• 04 Augustus 2014 - 17:39

Trees:

hahahaha wat een verhaal van die vrouw bij de kassa ! Ik zie het helemaal voor me....! gelukkig hebben jullie vakantie, zijn jullie lekker uitgerust...... dus hebben jullie dat natuurlijk geduldig aan staan kijken hihi.

Wat heeft hel in haar mond.....heeft ze net opnieuw moeten happen hihi.

Gelukkig eten jullie lekker gezond....bbq, bbq en bbq en oh ja... de mac niet vergeten. Ben wel een beetje jaloers !! hihi.... lekker zo'n hele grote big mac !! mmmmmm !!

Midgetgolfen ?? vreselijk.. en dan maar wachten en gezellig doen tot iedereen geslagen heeft...!~ Maar op vakantie is gelukkig alles veel leuker en je moet toch wat doen....!

Die borg begrijp ik niet helemaal, hebben jullie zo huis gehouden dat de borg niet voldoende is?

Ze hadden mij ook eerst moeten bellen hahaha.

Veel plezier vandaag...bij mij is het inmiddels bijna 18.00 uur. Bijna naar bed !! Ben benieuwd wat jullie gaan doen !

x4all. xx