Zaterdag 2 augustus 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Zaterdag 2 augustus 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Zaterdag 2 augustus 2014

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Clermont

Geen wekker vandaag, lekker hoor. Dat is ook vakantie. We hebben wat met eitjes hier op Samosa Hill. Soms zijn ze te zacht en soms laat je je mobiel die je op timer hebt gezet in je slaapkamer liggen. " hij ging precies af toen ik binnen kwam".
Na het ontbijten en douchen zijn we op weg gegaan naar de Florida Mall. Zoveel hebben we uiteindelijk ook nog niet gekocht. Roy kan bij de Macy's zijn bestelde jas ophalen en Anouk koopt van haar zuur verdiende centen eindelijk haar appeltje!
Nu we er toch zijn kopen we ook nog naar even bij Abercrombie wat spulletjes en ook worden er weer een wat paren schoenen toegevoegd aan de inkopen. Na de rest van het gezelschap te hebben afgezet op the Hill gaan Mike en Patrick nog even naar de Wallmart voor een nieuw fotokaartje. De medewerkster is zeer vriendelijk, ze helpt ons zo goed, ze maakt zelfs de verpakking open om te testen of het de goede is.
We nemen ook nog even koffie en toetjes mee.
Rond 7 uur gaan we naat het Outback Steakhouse in Kissemmee. Sanne, Mike, Anouk en Roy trakteren op een etentje!
Bij de ingang krijgen we een buzzer mee en moeten we tussen de 40 en 50 minuten wachten. Als we na ruim een uur nog geen tafeltje hebben worden we een beetje ongeduldig. En we zijn toch al aardig wat wachtrijen gewend de laatste dagen. Dan horen we dat er helemaal geen tafel beschikbaar is. Gelukkig komt de manager ons redden en kunnen we aan tafel. Als voorgerecht bestellen we 2 keer een blooming onion. En als goedmakertje voor het te lange wachten heeft de manager besloten ons dit cadeau te geven net als het stokbrood met boter, Dat is nog eens service! De serveerster is heel vriendlijk. Ze neemt alle tijd voor ons.
De hoofdgerechten (kip, spareribs, biefstuk) zijn echt heerlijk! Bedankt kids voor dit lekkere eten en de gezellige avond!
Gelukkig zijn we snel weer thuis en hebben we geen file ( File Americain).
Aan het zwembad yahtzeeen we nog en potje en verrassend, voor de tweede keer op rij gaat Sanne er met de winst vandoor. Nu lekker slapen.

  • 03 Augustus 2014 - 06:24

    Marie Louise:

    Heerlijk !! Al dat shoppen, ik ben jaloers!
    Voor mij nog een uurtje, dan kan ik weer lekker slapen!

  • 03 Augustus 2014 - 09:19

    Cobie:

    Sanne is toch niet dronken geworden van die grote pul met bier ?of zat er appelsap in.
    Dus Mike ,Roy en Anouk zijn heel blij met de nieuwe aankopen.
    Jullie hebben allemaal wel wat te showen met al die nieuwe kleren en schoenen.
    Groetjes

  • 03 Augustus 2014 - 17:35

    Trees:

    Hallo allemaal,
    Nou eindelijk een reactie van mij.
    Ik maar wachten op een melding dat er een bericht geplaatst was. De 1e keer gebeurde dat namelijk wel, via facebook.
    Af en toe zag ik wel van een aantal foto's voorbij komen. Daar heb ik wel op gereageerd. Een foto van een grote hoeveelheid tassen is mij bijgebleven en een waarop Sanne aan het bier is.....! Ik zat nog te wachten tot ik Hel ook opeens met een glas bier voor haar neus voorbij zag komen... ! haha

    Jammer dat ik de verslagen gemist heb, maar zo te zien hebben jullie een prima tijd met elkaar. Lekker eten, zwemmen, uitrusten en veel zien en doen. Wat wil een mens nog meer.

    Ik ga nu natuurlijk iedere avond even kijken of er een verslag is.

    Veel plezier nog de laatste week. Ik ga zo zelf wel mijn eten maken.....poffertjes hahahahaha.
    Dikke kus voor allemaal. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Clermont

Florida 2014

Orlando, Clermont

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2014

Dinsdag 12 augustus 2014

11 Augustus 2014

Maandag 11 augustus 2014.

10 Augustus 2014

Zondag 10 augustus 2014

09 Augustus 2014

Zaterdag 9 augustus 2014

08 Augustus 2014

Vrijdag 8 augustus 2014

.

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 10221

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Florida 2014

14 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Amerika en Canada 2012

Landen bezocht: