Vrijdag 1 augustus 2014. - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Vrijdag 1 augustus 2014. - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Vrijdag 1 augustus 2014.

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Clermont

Vanmorgen doen we heel rustig aan. We slapen uit, halen broodjes en lekker fruit bij de Publix en brunchen op ons gemak. Rond 12 uur maken we onze groepsfoto's voor de deur en vertrekken dan voor onze laatste dag Disneyparken. We hebben gekozen voor Magic Kingdom en hebben daar ook een paar fastpasses voor besteld. Eerst gaan we naar Big Thunder Mountain en aanluitend kijken we een presentatie over alle presidenten van de USA. Als we de zaal uitkomen hebben we meteen een prima plek voor de parade. Die hadden we van de week gemist door het regenbuitje.
Aansluitend gaan we naar buzzlightyear. Doordat de baan ergens moet stoppen maar je wel kunt doorschieten halen we hele hoge scores (op Roy na, die had een kapot pistooltje).
We hebben ook nog een fastpass voor Space Mountain maar die is al 2 keer uit de running geweest vanmiddag. We gaan eerst even wat eten en drinken ( een enorme hotdog!) en lopen even door de winkeltjes. Daar krijgen we van een vriendelijke dame achter de kasse allemaal een 1st visit button! Zet er maar een 3 voor!!
Via de app zien we dat Space mountain weer open is en na een poeppauze van 15 minuten gaan we er in. Het is vooral donker en hij gaat hier niet over de kop. Onderweg naar de uitgang zien we nog een kleine parade. We nemen de monorail naar de auto en onderweg naar huis gaan we bij de Wallmart het eten voor vanavond halen. Voor de verandering eten we een keertje thuis. Een indische rijsttafel voorzien van echte Amerikaanse plakrijst!

• 02 Augustus 2014 - 07:56

Cobie:

Meestal lees ik eerst het verhaal en kijk dan de foto's nu had ik het andersom gedaan.
    Bij de foto van het broodje dacht ik (gadverdamme ) wat is dit nu.
    Verder lees ik dat jullie het weer heerlijk naar jullie zin hebben gehad.
    Groetjes uit SchiedamXxx

• 02 Augustus 2014 - 08:23