Maandag 28 juli 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu Maandag 28 juli 2014 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

Maandag 28 juli 2014

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Clermont

Vandaag hebben we een drukke dag op het programma staan. We gaan na het ontbijt op weg naar Typhoon Lagoon, het tweede waterpark van Disney. Weer heel anders maar zeker zo leuk. Heel gaaf is het golfslagbad, het grootste van Noord-Amerika. Elke 3 minuten komt er een metershoge golf over de hele breedte van het bad. Je kunt echt niet blijven staan. Ook zijn er veel glijbanen met banden. Rond 1 uur gaan de aankleden ( niet in de auto deze keer) en vertrekken we naar Epcot.
Na de gebruikelijke $17,00 voor parkeren en een korte wandeling naar de ingang zijn we in Epkut. Het park is weer mooi aangelegd. De attracties zijn echter bijna allemaal niet ons ding. The living Land laten ze vooral zien hoe biologische komkommers groeien.
We zijn wel helemaal weg van Soarin' . In deze attractie zit je in een deltavlieger en vlieg is over Californie. Ook de grote bal waardoor Epkut zo bekend is is wel oké! Na een korte rij mogen we ook nog met wat Disney figuren op de foto. Aan het begin van de avond gaan we door naar DownTown Disney. Daar zijn heel veel Disneywinkels en het is er heel erg druk. We lopen een romdje en gaan dan weer naar The Hill. Bij de Wallmart halen we eten. Mike en Sanne zorgen voor de opwarming ervan. We eten heerlijk!
Beetje bij beetje taait iedereen af richting bed. Dit alles om morgen klaar te zijn voor de Disney Studio's.

• 29 Juli 2014 - 07:28

Cobie:

Hallo luitjes.
    Jammer dat niet alles leuk was vandaag.
    Maar het eten wat Sanne en Mike gemaakt hebben maakt alles wel weer goed.hihi
    Heel veel plezier vandaag bij de Disney Studio's .

• 29 Juli 2014 - 07:44

Marie Louise:

Ziet er allemaal weer goed uit !
    en ik zie dat jullie ook prima weer hebben.
    Hier is het ook mooi weer, gisteren heeft zuid west nederland alleen enorm veel regen overlast gehad.Maar vandaag gaat de zomer gewoon weer verder.
    Groeten aan Mickey en zijn vriendjes en ik kijk uit naar het volgende florida verslag!

• 29 Juli 2014 - 16:32

Jeanne:

Geweldig allemaal, kan me voorstellen dat jullie de meeste tijd toch wel genieten!!!