zaterdag 26 juli 2014 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu zaterdag 26 juli 2014 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van collies - WaarBenJij.nu

zaterdag 26 juli 2014

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag hebben we een rustig dagje gepland. We staan op wanneer we willen maar ontbijten met zijn allen. Patrick heeft lekker vers brood gehaald bij de Publix. De hele dag zijn we bij ons zwembad. Het is erg lekker, ook om even niets te doen. Aan het eind van de middag gaan Hellen, Carolien, Sanne en Patrick naar de 1/2/3 dollar store en naar de Wallmart om inkopen te doen voor de BBQ van vanavond. Dan is het natuurlijk wel handig dat je voordat je naar de kassa gaat ook zorgt dat je houtskool hebt. Gelukkig is er nog eentje die oplet!
Bij de kassa hebben we een heel gesprek met de dame van de kassa en de dame die de boodschappen inpakt ( echt waar, bij elke kassa staan er 2 personeelsleden, eentje voor afrekenen en eentje voor inpakken en eventueel naar je auto brengen). Wij willen niet voor elke boodschap een nieuw plastic tasje. Dat vinden zij maar raar, al dat plastic is echt niet slecht voor het milieu. Alleen wanneer een dolfijn met zijn snuit in het handvat komt te zitten is dat slecht voor het milieu. En anders kunnen we het toch meenemen naar Nederland en daar verkopen? Zelf werkte de dame ook nog in een hondensalon waar ze de tasjes mee gaf aan haar klaten op de poep op te ruimen. Dat is pas recyclen.
Terug op de Hill gaan we BBQ-en. De lucifers zijn lastig (= niet) te vinden in het grote huis maar door wat Meervoudblaadjes in de fik te steken lukt het goed. Het eten is heerlijk! De avond sluiten we af met een globale planning voor de komende weken en een spelletje yahtzee.
Gelukkig ben ik vandaag op tijd met dit verslag en kan ik onze lezers in Nederland ( oa Trees, Marie-Louise, Cobie en Jeanne) weer een plezier doen met het lezen. Leuk dat jullie lezen en reageren.

• 27 Juli 2014 - 06:10

Marie Louise:

Heerlijk om te lezen vanuit mijn bed s morgens om6.00 uur!
    Nu even snel douchen en om half7 op de fiets!
    Ook in Ned nog steeds mooi weer met zo nu en dan een tropische regen bui !
    Weer een fijne dag vandaag, groetjes.

• 27 Juli 2014 - 11:55

Cobie:

Lieve luitjes,
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Dus jullie zijn geen pyromanen.haha
    De reisverslagen zijn een genot om te lezen.
    En Patrick geen regen bij de BBQ?
    Jullie veel plezier nog!
    Groetjes CobieXxx